LEŠTĚNÍ LAKU

.

.Proč leštím i úplně nový automobil?


  • Zbavím lak zbytků lepidel z přepravních fólií
  • Dekontaminuji lak od polétavé rzi
  • Odstraním drobné škrábance z manipulace, často nešetrné a nedostatečné přípravy vozidla při předprodejním servisu
  • Vyčistím lak od šedého „šlemu“ z vydýchaní chemikálií (po vyzrání laku), přepravních vosků
  • Zvýraznění odstínu a lesku laku
  • Vyhladím lak (zjemním pomerančový povrch)
  • Ošetřím vozidlo pro následnou snazší údržbu

.

.

.

Proč leštím poškozený lak obecně?


  • Odstranění zvětralé vrstvy
  • Odstranění škrábanců, hologramů
  • Obnova lesku, hloubky laku
  • Při správné a pravidelné údržbě nebude nutné už žádné pozdější náročné strojové leštění laku – zachování vzhledu
  • Zvýšení hodnoty vozidla
  • Reprezentativní vzhled

.

Zhodnocení stavu


  • Poškození laku
  • Doporučení a návrh
  • Výběr vhodné varianty pro konkrétní vůz

.

.

.

.

Stupeň korekce zohledňuji k míře poškození laku, čím více kroků, tím méně zbylého poškození na laku => hladší povrch => vyšší lesk a hloubka laku.


V každém kroku je povrch několikanásobně leštěn.


Výběr vhodné varianty závisí na požadovaném výsledném efektu, potřeby a využití daného vozidla.


Důležitá je příprava laku před a po leštění, zahrnující také čištění – dekontaminaci laku, oblepení hran i nelakovaných částí, fázi korekce, leštění laku, průběžné a finální kontroly skutečného vzhledu laku.


Na závěr provedu ochranu (uzavření) povrchu laku.

.

.

.

Pracovní čas je ovlivněn


  • Tvrdostí, stavem a stupněm korekce leštěného laku
  • Složitostí a členitostí povrchu
  • Dodržováním technologických přestávek na „zrání“ produktu
  • Požadováným finálním vzhledem
  • Velikostí leštěného vozidla

.

Odměnou po náročné práci je proměna


  • Krásný a trvanlivý vzhled vozu nám vykouzlí radost ve tváři:).
.
.

⇒ Ceník služeb 

.

.

strojní leštění aut strakonicevyleštěný světlometvyleštěný lak strakonice
.