.
.Proč leštím i úplně nový automobil?
- Zbavím lak zbytků lepidel z přepravních fólií
- Dekontaminuji lak od polétavé rzi
- Odstraním drobné škrábance z manipulace, často nešetrné a nedostatečné přípravy vozidla při předprodejním servisu
- Vyčistím lak od šedého „šlemu“ z vydýchaní chemikálií (po vyzrání laku), přepravních vosků
- Zvýraznění odstínu a lesku laku
- Vyhladím lak (zjemním pomerančový povrch)
- Ošetřím vozidlo pro následnou snazší údržbu
.
.
.
Proč leštím poškozený lak obecně?
- Odstranění zvětralé vrstvy
- Odstranění škrábanců, hologramů
- Obnova lesku, hloubky laku
- Při správné a pravidelné údržbě nebude nutné už žádné pozdější náročné strojové leštění laku – zachování vzhledu
- Zvýšení hodnoty vozidla
- Reprezentativní vzhled
.
Zhodnocení stavu
- Poškození laku
- Doporučení a návrh
- Výběr vhodné varianty pro konkrétní vůz
.
.
.
.
Stupeň korekce zohledňuji k míře poškození laku, čím více kroků, tím méně zbylého poškození na laku => hladší povrch => vyšší lesk a hloubka laku.
V každém kroku je povrch několikanásobně leštěn.
Výběr vhodné varianty závisí na požadovaném výsledném efektu, potřeby a využití daného vozidla.
Důležitá je příprava laku před a po leštění, zahrnující také čištění – dekontaminaci laku, oblepení hran i nelakovaných částí, fázi korekce, leštění laku, průběžné a finální kontroly skutečného vzhledu laku.
Na závěr provedu ochranu (uzavření) povrchu laku.
.
.
.
Pracovní čas je ovlivněn
- Tvrdostí, stavem a stupněm korekce leštěného laku
- Složitostí a členitostí povrchu
- Dodržováním technologických přestávek na „zrání“ produktu
- Požadováným finálním vzhledem
- Velikostí leštěného vozidla
.
Odměnou po náročné práci je proměna
- Krásný a trvanlivý vzhled vozu nám vykouzlí radost ve tváři:).
.
.
⇒ Ceník služeb
.
.
.