LEŠTĚNÍ LAKU

.
.

 Proč leštím i úplně nový automobil?


  • Zbavím lak zbytků lepidel z přepravních fólií

  • Dekontaminuji lak od chemického spadu a polétavé rzi

  • Odstraním drobné škrábance z manipulace, často nešetrné a nedostatečné přípravy vozidla při předprodejním servisu

  • Vyčistím lak od šedého „šlemu“ z vydýchaní chemikálií (po vyzrání laku), přepravních vosků

  • Zvýraznění odstínu a lesku laku

  • Vyhladím lak (zjemním pomerančový povrch)

  • Ošetřím vozidlo pro následnou snazší údržbu

.

.

.

Proč leštím poškozený lak obecně?


  • Odstranění zvětralé vrstvy

  • Odstranění škrábanců, hologramů

  • Obnova lesku, hloubky laku

  • Při správné a pravidelné údržbě nebude nutné už žádné pozdější náročné strojové leštění laku – zachování vzhledu

  • Zvýšení hodnoty vozidla

  • Reprezentativní vzhled

.

.

.

Zhodnocení stavu


  • Poškození laku

  • Doporučení a návrh

  • Výběr vhodné varianty pro konkrétní vůz

.

.

.

.

Stupeň korekce zohledňuji k míře poškození laku, čím více kroků, tím méně zbylého poškození na laku => hladší povrch => vyšší lesk a hloubka laku.


V každém kroku je leštěný povrch několikanásobně leštěn.


Výběr vhodné varianty závisí na požadovaném výsledném efektu, potřeby a využití daného vozidla.


Důležitá je příprava laku před a po leštění, zahrnující také čištění – dekontaminaci laku, oblepení hran i nelakovaných částí, fázi korekce, leštění laku, průběžné a finální kontroly skutečného vzhledu laku.


Na závěr provedu ochranu (uzavření) povrchu laku.

.

.

.

.

Pracovní čas je ovlivněn


  • Tvrdostí, stavem a stupněm korekce leštěného laku

  • Složitostí a členitostí povrchu

  • Dodržováním technologických přestávek na „zrání“ produktu

  • Požadováným finálním vzhledem

  • Velikostí leštěného vozidla

.

.

Výsledkem nebo-li odměnou je proměna


  • Krásný a trvanlivý vzhled vozu, který vykouzlí radost ve tváři

.

.
.

Ceník služeb 

.

.

strojní leštění aut strakonicesvětlomet předvyleštěný světlometvyleštěný lak strakonice
.